Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

Η πυγολαμπίδα μου "ταξιδεύει" στην Κίνα

Καλημέρα Κίνα, καλημέρα Σαγκάη! 🇨🇳
Υπέροχα νέα τα σημερινά, ένα ταξίδι ξεκινάει και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο χαρούμενος!
Η πυγολαμπίδα (the firefly) ήταν το πρώτο μου βιβλίο εκτός συνόρων.
Ξεκίνησε στα Αραβικά, γρήγορα μεταφράστηκε στα Αγγλικά, χαρίζοντας μου δυο υποψηφιότητες σε Αμερικανικά βραβεία παιδικού βιβλίου, και μετά στα Τούρκικα.
Τώρα ξεκινάει ένα νέο ταξίδι, αυτή τη φορά στη μακρινή Κίνα ❤
Και κάπως έτσι θα μάθω να λέω "η πυγολαμπίδα" και στα κινέζικα!
Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ στην υπέροχη ομάδα που πραγματοποίησε το όνειρο μου ❤
Ευτυχία!
The firefly, written by Ameera H Al Naemi, illustrated by me and published by HBKU Press is travelling to China!
This is the best news ever!!
 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου