Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Νέο βιβλιο σε κείμενο του Λουδοβίκου των Ανωγείων! Μόλις κυκλοφόρησε

"Το χρώμα της αγάπης" ήταν τα μελαγχολικά μου κόκκινα, το "ανάθεμα σε έρωτα" τα κίτρινα που με ξεσήκωναν, ο "υάκινθος" το αγαπημένο μου ροζ...
Κάθε σελίδα κι ένα τραγούδι...
ο Λουδοβίκος των Ανωγείων δεν χρειάζεται συστάσεις...
Μοναδικός άνθρωπος, καλλιτέχνης και συνεργάτης.
Σαν παιδί, άκουγα την μουσική του, και η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά...
Σαν ζωγράφος, κάθε πινελιά αυτού του βιβλίου έγινε με τις μελωδίες του για οδηγό...
Δεν περίμενα να είμαι τόσο συγκινημένος σήμερα το πρωί και όμως σας γράφω πάλι με τις μελωδίες αυτές συντροφιά.
"Το μυρμήγκι και η πεταλούδα" σε κείμενο του Λουδοβίκου των Ανωγείων και δική μου εικονογράφηση κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Σαββάλας | Savalas Publishers

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο Δραμουντάνη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου