Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ! Η πρώτη μου συγγραφική δουλειά κυκλοφορεί

Η μέρα τελειώνει και η καρδιά μου χτυπά δυνατά...
Πριν 6 χρόνια, σε ένα γκρίζο γραφείο που δεν μου άρεσε καθόλου, έγραψα μια ιστορία.
Μια δικιά μου Αλίκη...
Την ονόμασα "η χώρα των θαυμάτων".
Και την έκλεισα στο συρτάρι μου.
Λίγα χρόνια μετά έφυγα από το γκρίζο γραφείο και βρέθηκα σε ένα ροζ σπίτι να ζωγραφίζω βιβλία.
Και από τότε χαμογελάω κάθε μέρα.
Ο Παναγιώτης και η Αμάντα μου λοιπόν αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να ξεκλειδώσω την δική μου χώρα των θαυμάτων, και έτσι έγινε.
Αυτή, φίλοι μου, είναι η Αλίκη μου και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κόκκινη Κλωστή Δεμένη
Αφιερωμένο στην Αμάντα και στον Παναγιώτη, που μου έδειξαν ότι η χώρα των θαυμάτων τελικά υπάρχει.
Και δεν είναι μόνο ένα όνειρο.

Από αύριο ξεκινάει το ταξίδι της στα βιβλιοπωλεία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου